wtorek, 30 kwietnia 2013

11. Dla maleństwa

Kartka dla maluszka w zupełnie nietypowej, bo wiosennej, kolorystyce :) Gdy tylko zobaczyłam ten smoczy stempel, od razu wiedziałam, że świetnie nada się na powitanie nowego człowieczka :)
Pierwszy raz zdarzyło mi się zrobić tak przestrzenną kartkę, więc chyba trzeba będzie dorobić pudełko, bo żadna koperta "nie pochłonie" tego smoka ;)
Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:
1) DeaArt-inspiracje - wyzwanie VII "Wiosna w koło" - termin do dzisiaj, więc to już ostatnie chwile :),
2) Galeria Rae - wyzwanie nr 24 "Kwieciście".
Motylka widać tylko na dwóch zdjęciach, bo zanim zrobiłam resztę, to podeszła Hania i go sobie "pożyczyła"... :( Już nie miałam siły, żeby za nią ganiać, tym bardziej, że chwilowo było dobre słoneczne oświetlenie.
Papiery z GP - Kapuśniaczek i Świerszcz za kominem. Stempel pokolorowany kredkami akwarelowymi.

 To już ostatni kawałek mojej tarty cytrynowej... Co za szkoda ;( Pyszna była! Zwłaszcza ta beza ;)

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Wiosenna i radosna. Piękne kolory, a smoczek jest uroczy :) Nie kuś tymi słodyczami! Ja już za dobrze wyglądam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, pełna uroku:)Smoczek słodziutki:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajniusia. Dzidzia niczym Calineczka :) Podoba mi się warstwowość kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca ...kolorowa taka .. a ta tarta ... czemu mi to zrobiłaś na koniec dnia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Lubię czasami upiec coś... Choć nie zawsze jestem zadowolona... Tym razem się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślodki smoczek :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    (A tarta wygląda pysznie :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)