niedziela, 28 kwietnia 2013

10. Scrapowanie na drewnie

Chustecznik czekał w mojej szafie od bardzo dawna, ale wciąż nie miałam żadnego pomysłu, jak można byłoby go ozdobić. Ponieważ zaczęła się wiosna, całą moją rodzinę nawiedził alergiczny katar :( Męczymy się więc okrutnie i zużywamy ogromne ilości chusteczek... Zwłaszcza moja mała Hania... I to właśnie dla niej powstało dziecięce pudełko na chustki :) Takie lekkie i radosne :))) Uwaga!!! Dużo zdjęć ;)
 Papier The best of 1 z Galerii Papieru leżał u mnie dość długo :) i zupełnie nie widziałam co z nim zrobić. Aż nagle przyszło olśnienie, że świetnie nada się na taką dziecięcą pracę! Okazało się jednak, że jeden arkusz nie wystarczy... A jednym miejscem we Wrocławiu, gdzie można go było kupić od ręki był sklepik Kasi sklep.scrapuj.pl :) I Kasia, mimo wielkiego zamieszania związanego z produkcją nowych papierów Colorhillls, w tempie niezwykle ekspresowym sprawiła, że papier i ptasie stempelki  miałam w 10 minut :))) 
Dziękuję Ci Kasiu!!! :*:*:*

A to moje ciasto na niedzielę - tarta cytrynowa! Ślinka mi cieknie ogromnie, żeby spróbować, ale ciacho wciąż gorące... :))

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)