niedziela, 14 kwietnia 2013

1. Wiosenne zmiany i porządki...

Witajcie ponownie, tym razem po bardzo długiej przerwie. Moja nieobecność związana była z zawirowaniami w życiu osobistym. Na szczęście wraz z wiosną przyszła poprawa oraz liczne zmiany, które nietrudno zauważyć ;)
Po pierwsze, od dziś tj. 14.04.2013 r., zmianie uległa nazwa bloga - poprzedni "Przepis na RZycie" zastąpiło "u Babeczki". Skąd taka zmiana? W czasie, kiedy moja córka chorowała i nie mogłam usiąść do biurka, żeby "podłubać w papierach", zaczęłam się zastanawiać, czy przypadkiem ujednolicenie nazwy bloga z moją ksywką nie będzie ciekawym pomysłem :) I tak właśnie powstało bardzo proste - "u Babeczki". Nowa nazwa cieszy mnie tym bardziej, że potrzebowałam odmiany i świeżości...
Po drugie, wymyśliłam sobie, że posty będą numerowane ;) 
Po trzecie, logo czyli mój ukochany tag z babeczką zaprojektowany przez Asię, przejdzie kosmetyczne poprawki - zmieni się na nim tylko adres bloga :)
Po czwarte... Mam głowę pełną pomysłów! Ale na razie ich nie zdradzę ;), żeby zostawić coś na później i zrobić Wam jeszcze niejedną niespodziankę :)
Mam nadzieję, że moje małe rewolucje przypadną Wam do gustu i zostaniecie moimi stałymi gośćmi :).

Pozdrawiam ciepło i wreszcie wiosennie,
BABECZKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)