wtorek, 12 lutego 2013

Prosto z serca

Walentynek ciąg dalszy... Tym razem w zupełnie nowej odsłonie. Pierwszy raz w życiu postanowiłam spróbować swoich sił ze stempelkami! Fantastyczna zabawa :) Nad efektami będę musiała jeszcze popracować, ale chęci mam ogromne! Poniższe misiaki są pokolorowane kredkami akwarelowymi. Brakuje mi jeszcze wprawy i obycia, co z resztą widać... Kredki to mój prezent urodzinowy od Rodziców i Siostry i trzeba przyznać, że już dawno się tak nie cieszyłam :))
Poniższe prace zgłaszam na wyzwanie #6 w Paperii pt. "Praca z SERCEM" oraz na wyzwanie w UHK Gallery również pt. ""Praca z sercem" :)
Stempel zaprojektowany przez AsięQ26 pochodzi ze sklepu Digi-scrap.pl.
Papiery - The ScrapCake z kolekcji My Private Happiness.

2 komentarze:

  1. Ale misiek jest rzeczywiście fajny! I bardzo dobrze idzie Ci ich kolorowanie. Moim zdaniem kredkami wychodzi to najlepiej - nabradziej naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie karteczki :) kredki akwarelowe to moja ulubiona forma kolorowania - nieporównywalnie tańsze od markerów, a można uzyskać nimi niezłe efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)