wtorek, 19 lutego 2013

Pamiątka Chrztu Św.

Dla Ali zrobiłam już zaproszenia na Chrzest Św. Przyszedł wreszcie czas na pamiątkę :) Na tą okazję idealnie pasuje sukienka (wg tego wzoru zrobiłam już dwie karteczki), której szablon dawno, dawno temu znalazłam na blogu Pani Magdy :) Pudełko robiłam już kiedyś do kartki urodzinowej, ale sposób jego wykończenia, to pomysł całkowicie zaczerpnięty z kursów Asi :), za co dziękuję :)) Napis na pudełeczku pochodzi od Pani Joli :)
 
Niedawno przeglądałam bloczek z papierami Dreamcatcher i wypatrzyłam właśnie ten papier, z którego zrobiona jest sukienka :) Nie mogłam się mu oprzeć! Być może zdjęcia tego nie oddają, ale papier cudownie  opalizuje w słońcu dzięki brokatowi :)) A już się bałam, że nie znajdę dla niego zastosowania...

1 komentarz:

  1. Kartka i pudełko słodziutkie, cieszę się że kurski moje się przydają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)