środa, 20 lutego 2013

Chrzest Św. Oliwki - exploding box nr 6

Ale się ostatnio dzieje w temacie chrztów :) Tym razem powstał kolejny exploding box w różowych kolorach i już w niedzielę powędruje do Oliwki. Lekko już zmodyfikowana przeze mnie inspiracja pochodzi od p. Agnieszki, a napis od kobiety-cudo, czyli p. Joli :))
 
I znów ta mała, "magiczna" rączka! :) Ile ja się namęczyłam, żeby zrobić tych kilka zdjęć... Hania bardzo chciała pomóc, a ja z niepokojem patrzyłam jak łapie kolejne elementy pudełeczka. Na szczęście udało się i pamiątka przetrwała tą ciężką sesję :D
Zewnętrzne ściany pudełeczka oklejone są papierem Dreamcatcher, a wnętrze w całości to papiery z Galerii Papieru "Lekcja Miłości 2" i "Usłane różami 6".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)